پارک علم و فناوری استان خراسان رضوی
عضویت در پارک
پیگیری رفع موانع تولید

پیگیری رفع موانع تولید

- 1402/11/24

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه‌قضائیه با حضور در پارک علم و فناوری خراسان و در راستای رفع موانع تولید ضمن برگزاری نشستی صمیمی با بازیگران اکوسیستم فناوری و نوآوری از شرکت دانش‌بنیان احیادرمان پیشرفته بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل پارک علم و فناوری خراسان، به منظور بررسی و پیگیری رفع موانع تولید، اصغر جهانگیر، معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه‌قضائیه و سید امیر مرتضوی، معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان خراسان رضوی و هیئت همراه با حضور در پارک علم و فناوری خراسان و در راستای رفع موانع تولید در نشستی صمیمی با بازیگران اکوسیستم فناوری و نوآوری به بررسی ابعاد این موضوع پرداخته و از شرکت دانش‌بنیان احیادرمان پیشرفته بازدید کرد.

در این نشست حسینعلی اخلاقی امیری توجه به مزیت‌های مهم استان خراسان رضوی در دوره 2 ساله دولت سیزدهم را مهم دانست و گفت: در سه حوزه صنایع غذائی و کشاورزی، صنایع معدنی و صنایع خلاق فرهنگی و زیارت ورود جدی داشتیم.

وی افزود: منش از جمله شعارهای مهم این دوره خدمتی بوده و در راستای آن مردمی سازی فناوری، نقطه‌زنی و شبکه‌سازی را در دستور کار خود قرار دادیم.

اخلاقی در ادامه به زمینه‌های فعالیت پارک علم و فناوری خراسان اشاره کرد و تصریح کرد: از ابتدای افتتاح پارک علم و فناوری خراسان 1300 شرکت در این پارک فعالیت داشتند که امروز بیش از 500 شرکت هستند و از این تعداد 170 شرکت دانش‌بنیان بوده و با 1600 محصول بیش از 8000 نفر مشغول به کار هستند.

در ادامه کرباسی، قاسمی، طبسی و امیری از فعالان اکوسیستم فناوری و نوآوری به بیان مشکلات و چالش‌های خود پرداختند.

در انتهای مراسم اصغر جهانگیر، معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه‌قضائیه ضمن تبریک ایام شعبانیه، توجه به دانش‌بنیان‌ها را مهم دانست و رفع چالش‌های این حوزه را از مهمترین دستور کارهای حوزه مدیریتی خود عنوان کرد.

وی با تاکید بر فرمایش امام خمینی(ره) مبنی بر اینکه باید استقلال اقتصادی در کشور داشت افزود: استقلال در حوزه سیاسی زمانی کامل خواهد بود که استقلال اقتصادی نیز رقم بخورد و اگر این مهم رقم بخورد حتما استقلال فرهنگی، اجتماعی و غیره نیز رقم خواهد خورد.

جهانگیر در انتها با اشاره به قوانین مالیاتی در کشورهای توسعه یافته تاکید کرد که باید تولیدات بومی باشد تا پیشرفت کشور تسریع شود.  

دانلود پیوست خبر رضا قاضی خانی رضا قاضی خانی مسعود جمشیدیان مسعود جمشیدیان حسینعلی اخلاقی امیری حسینعلی اخلاقی امیری سعیدی مقدم سعیدی مقدم
نشست زیست بوم فناوری و نوآوری استان خراسان رضوی و مراسم تکریم و معارفه معاون پشتیبانی فناوری پارک علم و فناوری خراسان رضوینشست صمیمی جناب آقای احسان عظیمی‌راد، نماینده منتخب مردم شریف مشهدمقدس و کلات، با بازیگران اکوسیستم فناوری و نوآوری در پارک علم و فناوری خراسان

آخرین اخبار

تنظیمات لیست به درستی انجام نشده است.